Regulamin

REGULAMIN WILLI JADWIGI BED AND BREAKFAST

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Willi i jest integralną częścią umowy poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę całej należności za pobyt w Willi. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Willi Jadwigi.
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym pokoju, a także na stronie Willi www.willajadwiga.pl

§2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój w Willi wynajmowany jest na dobę.
  2. Doba trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Willa może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku  wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
  4. Willa zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
  2. Gość Willi nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  3. Osoby niezameldowane w Willi mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  4. Willa może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu Willi lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa lub innych osobach przebywających w Willi.
  5. Willa zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
  6. Jeśli rezerwacja pokoju nie zostanie odwołana do godziny 18:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Willi, wpłata nie zostaje zwrócona.
  7. Jeżeli pobyt Gościa w Willi miał mieć miejsce w terminach targowych, Willa będzie miała prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.
  8. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Willa nie zwraca opłaty za daną dobę.

§4 USŁUGI

  1. Willa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
  3. Willa ma obowiązek zapewnić Gościom:
  • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Willi,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Willi Jadwigi oraz w jej pokojach pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w pokojach Willi, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Willa zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
  3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Willa może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Willi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Willi.
  4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  5. Willi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Willi w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ WILLI

  1. Willa ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
  2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Willa odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
  4. Willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu czy poza terenem Willi.

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  2. W przypadku nie otrzymania od Gościa  dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, w Willi przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Willi. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

§8 CISZA NOCNA

  1. W pokojach Willi obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

§9 REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. W pokojach Willi istnieje możliwość przebywania ze swoimi zwierzętami. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Willi za dodatkową opłatą i po wcześniejszym uzgodnieniu. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Willi.
  2. W pokojach Willi i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu Willa zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa. Za złamanie zakazu grzywna wynosi 300 zł.
  3. W pokojach Willi nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
  4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Willę Jadwiga B&B, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Willi, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przezWillę. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
  5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Willi akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Willi, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Willi.
  7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus